HANDIGE INFORMATIE OVER RUILEN EN/OF KLACHTEN

4allmedical doet haar uiterste best om alle cliënten naar volle tevredenheid te helpen. Mocht u desondanks vinden dat u niet behandeld bent zoals u graag wilt, dan kunt u een officiële klacht indienen. Dit kan persoonlijk, telefonisch, per e-mail, d.m.v. met contacformulier of schriftelijk.

De klachtenprocedure kent een aantal stappen. Als uw klacht met stap 1 niet naar tevredenheid wordt opgelost gaat u over naar stap 2, en zo verder.

  1. Meld en bespreek uw klacht met direct betrokkene
  2. Meld uw klacht bij de directeur van 4allmedical
  3. Meld de klacht bij de externe klachtenfunctionaris van 4allmedical.

4allmedical
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Vijverlaan 15
7711 HC NIEUWLEUSEN

4allmedical neemt uw klacht(en) serieus, probeert deze zo snel en adequaat mogelijk op te lossen en gebruikt uw input om de manier van werken verder te verbeteren.

Download klachtenformulier>>