Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussenstaan, neem dan contact op via de button onderaan deze pagina.
Wat is het verschil tussen de verschillende soorten braces?
We bieden verschillende soorten braces aan, zoals kniebraces, enkelbraces, polsbraces, en rugbraces. Elke brace is ontworpen om specifieke gewrichten of spieren te ondersteunen en is afhankelijk van de mate van stabiliteit en compressie die je nodig hebt.
Hoe kies ik de juiste maat brace?
Op elke productpagina vind je een maattabel. We raden aan om je gewricht nauwkeurig op te meten volgens de instructies in de tekst op de productpagina om de beste pasvorm te vinden.
Kan ik een brace dragen tijdens het sporten?
Ja, wij hebben een speciale collectie sportbraces die uitermate geschikt zijn om te dragen tijdens het sporten. Bekijk de Bort Activecolor sport collectie voor meer informatie.
Hoe werkt een brace precies om gewrichten te ondersteunen?
Een brace werkt door compressie en stabiliteit te bieden aan het gewricht, waardoor ongewenste bewegingen beperkt worden. Dit helpt bij het verlichten van pijn, het ondersteunen van het genezingsproces, en het voorkomen van verdere blessures. Sommige braces zijn uitgerust met verstevigde elementen, zoals metalen of kunststof steunen, die extra stabiliteit bieden aan het gewricht.
Verzending & retourneren
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Bij 4Allmedical streven we ernaar al onze producten op voorraad te hebben in ons magazijn in Nederland. Hierdoor kunnen wij een snelle levertijd aanbieden op de meeste producten. In Nederland en België geldt voor 23:30 uur besteld = volgende werkdag in huis.
Wat zijn de verzendkosten?
Omdat wij onze producten toegankelijk willen houden voor iedereen, hanteren wij een lage minimum bestelwaarde voor gratis verzending. Alles met een bestelwaarde boven 20 euro wordt gratis verzonden. Dit geldt voor bestellingen in Nederland en België.
Leveren jullie ook internationaal?
Ja, we hebben de mogelijkheid om wereldwijd te leveren. De verzendkosten en levertijd kunnen variëren per land.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt ongebruikte producten in de originele verpakking binnen 30 dagen gratis retourneren. Bekijk onze retourpagina voor meer informatie en toegang tot het retourportaal.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn bestelling?
Retourkosten nemen wij voor onze rekening, mits het product niet defect is en correct wordt ingeleverd in originele verpakking. Is dit niet het geval, dan hebben wij het recht de retourkosten te verhalen op de klant.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een retour?
Zodra we je retour hebben ontvangen, proberen we het binnen 5 werkdagen te verwerken. Na verwerking staat het geld binnen 2-3 werkdagen op je rekening.
Algemene vragen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij 4Allmedical kan je betalen met alle doorgaande betaalmethoden, waaronder IDEAL, Bancontact, PayPal, creditcards (oa. Visa, Mastercard & Amex) en Klarna afterpay.
Kan ik op rekening betalen?
Voor B2C klanten bieden wij de betaalmethoden aan welke beschreven staan bij 'welke betaalmethoden accepteren jullie?'. Wens je achteraf te betalen, dan kan je gebruik maken van Klarna afterpay. Ben je een zakelijke klant? Dan zijn er mogelijkheden om op rekening te betalen. Wij geven je graag toegang tot ons zakelijke klantenportaal, neem voor meer informatie contact met ons op.
Hebben jullie producten garantie?
Ja, op al onze producten zit minimaal 1 jaar garantie. Afhankelijk van het product kan deze termijn langer zijn. Neem voor garantiegevallen contact met ons op.
Productadvies
Ons team staat voor je klaar om je van productadvies te voorzien, zodat jij het perfecte hulpmiddel ontvangt voor je klachten. Neem contact met ons op voor advies op maat.
Worden de medische hulpmiddelen vergoed door de zorgverzekeraar?
Sommige medische hulpmiddelen worden vergoed door zorgverzekeraars, afhankelijk van de zorgverzekeraar en polis. We raden je aan contact op te nemen met je zorgverzekeraar voor specifieke informatie over vergoedingen.